כמו הטיסות לוח התערוכות הבינלאומי של 2025-2026 חוזר לפעילות מלאה. עבור חברות ישראליות, האתגר השנה כפול: כיצד ממשיכים להציג חדשנות פורצת דרך - כשבבית מתנהלת מלחמה?
- Danny Ozery
- 1 באוג׳
- זמן קריאה 2 דקות
לאנשי מרקום (Marcom) הפועלים בזירה הגלובלית, המשימה נותרת ברורה: לשמר נוכחות, לחזק את ערכי המותג ולהמחיש את עוצמת החדשנות הישראלית - גם בתקופות של חוסר ודאות.
כי הביתן שלכם בתערוכה הוא הצהרה
בתערוכות כמו MILIPOL, MEDICA, IBC, MWC ואחרים - הביתן שלכם הוא לא רק "שטח בתערוכה" הוא גם מסר.
הביתן משקף את הזהות שלכם, את הערכים שאתם מאמינים בהם, ואת הדרך בה אתם רואים את העולם.
היום בעקבות המצב הנוכחי חברות ישראליות, צריכות לאזן בין:
חדשנות טכנולוגית לבין רגישות אנושית
עיצוב נועז לבין אחריות תדמיתית
נוכחות עוצמתית לבין עדינות תרבותית
ב־2025, הקהל העולמי לא מחפש רק מפרט טכני, הוא מחפש משמעות.
ביתן טוב מוכר מוצר, ביתן מצוין מספר סיפור.
פה המקום שלכם לספר את הסיפור שלכם:
מה הניע את החברה שלכם לפתח טכנולוגיות כאלה?
כיצד יצירתיות באה לידי ביטוי תחת לחץ?
להסביר על החדשנות הישראלית - מה הסיפור של ישראל?
יש לנו במה להתפאר ישראל ידועה כמעצמה בתחומי AI, סייבר, דיפנס ,מד־טק, אגרו־טק, פוד־טק ועוד.
ביתן שמעוצב טוב- נקי, אנושי ומזמין - יכול לספר את כל זה, גם בלי מילים.
ובחירת חברת עיצוב לתערוכה הופכת להחלטה לא רק פרקטית, אלא אסטרטגית.
מה הכי חשוב לזכור השנה:
מה חשוב לקחת בחשבון כשבוחרים בחברה לעיצוב התערוכה השנה.
חברה עיצוב תערוכות ישראלית עם פריסה גלובלית
בחרו חברה שעובדת מישראל ומתמחה ובתערוכות בינלאומיות, שיודעת לעבוד גם בקלן, גם ברצלונה, לאס וגאס ודובאי.
במיוחד השנה בגלל שיבושי הלוגיסטיקה הבלתי צפויים לישראל וממנה, חשוב להיערך בהתאם וודאו שחברות השילוח מעניקות לכם את השקט האמינות וגמישות.
אתם לא מציגים מוצר - אתם מציגים ערכים.
בעיצוב חשבו על חוויית המבקרים בביתן, מסלול שמבקר יעבור, איך להציג סיפור המותג, וכמובן עיצוב שמדבר בין-תרבותית.
אולי תצטרכו לשנות תקציב, מסרים או מוצרים ברגע האחרון.
שאלו את עצמכם: האם חברת העיצוב שלכם יודעת לפעול כמו חמ"ל שיווקי?
מה עושים במקרה שההנהלה לא תוכל לטוס – במידת האפשר גבשו צוות תפעול שיכלול אנשי מכירות ונציגים שיגיעו השנה לא רק מישראל שקלו להיעזר בשירות דיילי מכירות שיורכב כצוות חלופי חלקי.
שימו לב לעיצוב שיהיה רגיש לזירה בינלאומית
לפעמים בעתות משבר ורגישות פוליטית - כדאי לשקול קצת להוריד את הדגל ולהעלות את הסיפור.
עיצוב חכם מעביר את רוח החדשנות הישראלית דרך ערכים אוניברסליים - בלי לעורר אנטגוניזם.
למה דווקא לבחור בנו?
קיוב מלווה חברות ישראליות מובילות, סטארט אפים, וביתנים בינלאומיים כבר למעלה מ־25 שנה.
יש לנו חשיבה אסטרטגית - כל פרויקט מתחיל בהבנת ערכי המותג, קהל היעד והמטרות העסקיות.
יכולות ביצוע בינלאומית – קיוב שנים מובילה פרויקטים בינלאומיים שבוצעו בהצלחה באירופה, אסיה, ארה"ב ודובאי.
"דיפלומטיה חזותית" - אנו מומחים בהעברת המסר הישראלי בצורה חכמה, רגישה, ומדויקת.
בין אם אתם משתתפים ב־CES, Fruit Logistica, או Anuga - או כל תערוכה אחרת אנחנו נדאג שהמותג שלכם יישאר בתודעה.
מילה לסיום: נוכחות היא עוצמה
דווקא עכשיו בעתות משבר, נוכחות אינה מותרות - אלא הכרח. זו הדרך להראות שהחברה שלכם לא רק מתמודדת - אלא מובילה. ועבור אנשי מרקום, השאלה איננה האם להופיע, אלא איך.
ועם קיוב - תוכלו להמשיך ולספר לעולם את הסיפור הישראלי: סיפור של אומץ, יצירתיות וחזון.
רוצים שנוביל את הביתן הבא שלכם? דברו איתנו.
מוזמנים לבקר בגלריית ביתני נגרות בהתאמה אישית





